ШКІЛЬНА БІБЛІОТЕКА - ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР СУЧАСНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ
Шкільний бібліотекар - Хаустова Тетяна Миколаївна
"Якщо ви хочете, щоб молодь тягнулася до знань, турбуйтеся про головні , найважливіші джерела духовної культури – бібліотеки".
В.Сухомлинський
Шкільна бібліотека сьогодні - це не тільки простір з книгами та читальне місце, а й простір, де можна спілкуватись, разом навчатися, дружити. В бібліотеці має бути створено атмосферу, сприятиву для мисленнєвої діяльності школярів.
Сучасна шкільна бібліотека – це розумна бібліотека, у якій учні можуть знайти не тільки джерела інформації, але й отримати професійну педагогічну допомогу, можуть бути залучені до культурного та громадського життя, з користю провести cвій час.
Майбутнє шкільної бібліотеки - стати ресурсним центром у сферах педагогіки й культури із чіткими функціями.
Основна місія шкільних бібліотек у світі – допомогти дітям розвиватись, зазначає у своїх виступах Президент Міжнародної асоціації шкільних бібліотек (IASL) Ділжіт Сінгх.
Пріоритетні завдання шкільних бібліотек:
Ø допомога усім учасникам навчально-виховного процесу в тому, щоб освіта і виховання здійснювались через бібліотеку і читання;
Ø активне залучення до співпраці вчителів різних предметів, класних керівників, педагогів-організаторів, практичних психологів;
Ø проведення спільних заходів із публічними бібліотеками;
Ø створення на базі шкільних бібліотек інформаційно-культурних центрів із власним культурно-інформаційним простором;
Ø формування інформаційної культури учнів;
Ø популяризація бібліотеки через проведення як традиційних форм роботи (книжкових виставок, оглядів літератури, виготовлення плакатів, закладок-буклетів, організація зустрічей із письменниками, складання рекомендаційних списків літератури, проведення бесід, диспутів, дебатів, читацьких конференцій, усних журналів, бібліотечних уроків, використання ігрових прийомів (вікторин, конкурсів), так і нових форм із використанням ІКТ (електронних виставок, буктрейлерів, вебінарів, скайп-конференцій, віртуальних подорожей, флеш-мобів тощо).
Ø залучення учнів до читання із урахуванням їхніх читацьких інтересів.
Коментарi