Звіт керівника про роботу Клугино-Башкирівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів у 2015/2016 навчальному році

1. Стан і розвиток мережі закладу:

Клугино-Башкирівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Чугуївської міської ради Харківської області – це загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів, який забезпечує надання початкової, базової та повної загальної середньої освіти.

Першочерговим завданням навчального закладу є задоволення потреб населення території обслуговування, національно-культурних, національно-освітніх прав і запитів.

Педагогічним колективом навчального закладу проведено певну роботу щодо збереження і розвитку шкільної мережі. На початок 2015/2016 навчального року у школі було відкрито 19 класів, із них 1-4-х - 8 класів, 5-9-х – 9 класів, 10-х – 1 клас, 11- х – 1 клас. Мова навчання – українська та російська.

Зросла середня наповнюваність класів школи у порівнянні з минулим роком. На 1 вересня 2015 року у школі було 408 учнів. Протягом навчального року до школи прибуло 12, а вибуло 17учнів. На кінець року кількість учнів склала 403.

Кількість учнів школи поступово зростає, але в основному за рахунок учнів початкової школи. Кількість учнів старшої школи значно зменшується, що викликає занепокоєння.

Заклад забезпечений педагогічними кадрами на 97%. Наприкінці 2015/2016 навчального року в школі залишилося 32 педагогічних працівника. Всі педпрацівники мають вищу освіту на рівні спеціаліста та магістра. За стажем роботи педагогічний колектив школи досвідчений, в основному вчителі працюють в школі від 20 до 30 років.

2.Робота з учнями:

Навчальна й виховна робота закладу в 2015/2016 н.р. здійснювалась з урахуванням вимог сьогодення, що висвітлені в нормативно-правових документах, які регламентують організацію навчально - виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах України.

З метою виховання в учнів поваги до суспільства та держави протягом року були проведені тематичні класні години та загальношкільні лінійки, серед яких - з приводу святкування Дня незалежності України, Дня українського козацтва, святкування Дня визволення України від німецько-фашистських загарбників, Дня Збройних Сил України, Дня Соборності України.

Діти активно залучалися до національної культури, вивчали традиції України, звичаїв рідного краю, Були проведені традиційні заходи: конкурс ерудитів з історії України, «Козацькі розваги», «Нащадки козацької слави» та інші.

Велика увага у 2015/2016 н.р. приділялася військово-патріотичному вихованню дітей. У школі діє два гуртка військово-патріотичного спрямування, музей Другої світової війни. Учні закладу взяли участь у заходах до Дня українського козацтва, Дня Збройних Сил України, Дня пам’яті героїв Крут, Дня пам’яті героїв Небесної сотні, акціях «Напиши лист воїну АТО», «Милосердя» до Дня людини похилого віку, привітали афганців, чорнобильців, воїнів АТО, ветеранів Другої світової війни, працівників тилу, дітей війни з Днем визволення України від німецько-фашистських загарбників та Днем Збройних Сил України, Днем Перемоги над нацизмом у Європі.

Протягом року в школі з успіхом працювали такі осередки виховної роботи, як актовий, спортивний і тренажерний зали, бібліотека, читацький зал, музей, кабінети виховної роботи, психолога, соціального педагога.

На високому рівні діяли гуртки: вокальний, туристичний, шаховий; спортивні секції: баскетбольна та футбольна, волейбольна; військово-патриотичні гуртки.

77 % учнів були залучені до роботи гуртків, клубів, спортивних секцій, факультативів, музичної та художньої шкіл.

Добре працювало шкільне самоврядування. Сформований ініціативний, здатний приймати самостійні рішення актив, створено 5 комісій, діяльність яких забезпечує залучення дітей та учнівської молоді до участі в соціально значущих програмах і проектах, а саме: «Здоров'я», «Знання», «Дисципліна і порядок», «Трудова», «Культурно-масова».

В школі широко розвинена екскурсійна робота. Класні керівники докладали багато зусиль, щоб урізноманітнити та зробити змістовною позакласну роботу зі школярами.

Не можемо не відмітити й перемоги наших учнів у 2015/2016 н. р. Учні школи взяли участь майже у всіх конкурсах, які були запропоновані міським і обласним відділами освіти; КВНЗ «ХАНО», відділами культури і спорту, сім’ї і молоді Чугуївського міськвиконкому, БДЮТ, ЦТК, ДЮСШ, а також у заходах в межах діючих в Україні програм.

Учні силами своєї школи захистили честь міста Чугуєва в обласному етапі дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» (Джура)», де 32 команди Харківської області показували свою майстерність у військово-спортивних змаганнях. За підсумками гри юні джури Чугуївського рою імені Якова Острянина нагороджені дипломом ІІ ступеню Департаменту науки та освіти України Харківської обласної державної адміністрації.(загальне місце).

Діти нашої школи активні, охоче беруть участь в багатьох загальношкільних виховних заходах, вболівають за свої класи й уважно слідкують за моніторингом результативності своєї роботи.

Найактивнішими класами школи за підсумками виховної роботи в 2015/2016 н.р. визначено класи: Бєлікової Р.І. (1-Б клас), Остапчук Д.Б. (3-Б клас), Боякової І.С. (5-Б клас), Сладких Д.В. (10 клас).

У всіх обов’язкових виховних заходах школи протягом 2015/2016 н.р. брали 100% участь класи: Белевцової Т.І. (1-А), Бєлікової Р.І. (1-Б клас), Рижкової Л.М. (2-Б клас), Шамрай Т.І. (3-А клас), Остапчук Д.Б. (3-Б клас), Черепанової Н.О. (4-Б клас), БояковоїІ.С. (5-Б клас), Пахоменкової В.В. (7 клас), Сладких Д.В. (10 клас).

Високу результативність у виховній роботі з учнями в закладі, місті та за його межами в 2015/2016 н.р. здійснювали керівники гуртків: Ресенчук С.П., Жиглов В.О., Воронова О.В., Пахоменкова В.В..

Якісну дослідно-пошукову роботу в межах обласної історико-краєзнавчої пошукової експедиції учнівської та студентської молоді «Чорнобиль: події, долі, пам’ять» в 2015/2016 н.р. проводили вчителі: Белевцова Т.І., Воронова Є.О..

На високому рівні учні школи виступили на краєзнавчому зльоті, міському та обласному етапі гри «Джура» під керівництвом: Жиглової Ю.В., Сладких Д.В., Ресенчука С.П., Жиглова В.О., Коробки Л.В., Пахоменкової В.В., Воронової Є.О..

На високому рівні було проведено показовий День цивільного захисту. Відкриті заходи було підготовлено: Жигловою Ю.В., Вороновою Є.О., Вороновою О.В., Коробкою Л.В., Ресенчуком С.П., Белевцовою Т.І., Шамрай Т.І., Остапчук Д.Б., Ушкаленкою Л.І., ГапоновоюЛ.П., Харченко Л.П..

Якісно провели відкриті виховні заходи з учнями класів класні керівники: Белевцова Т.І. (1-А), Бєлікова Р.І. (1-Б), Заверуха А.П. (2-А), Шамрай Т.І. (3-А), Остапчук Д.Б. (3-Б), Гончарова В.В. (4-А), Черепанова Н.О. (4-Б), Кириченко Н.М. (5-А.) Ушкаленко Л.І. (6-Б), Пахоменкова В.В. (7), Харченко В.П. (8-А), Гапонова Л.П. (8-Б).

Але наступні класні керівники, які не провели заплановані відкриті виховні заходи в своїх класах, а саме: Рижкова Л.М. (2-Б), Кожухар Л.О. (6-А), Одод Л.В. (9-А), Сладких Д.В. (10 кл.), Перевертень Л.В. (11 кл.).

3.Заходи щодо забезпечення умов роботи закладу освіти.

У 2015/2016 навчальному році педагогічний колектив школи працював над реалізацією єдиної педагогічної теми: «Компетентнісна спрямованість навчально-виховного процесу в умовах впровадження Державного стандарту початкової, базової та повної загальної середньої освіти».

Згідно з цією темою протягом навчального року вирішувались такі пріоритетні завдання:

· реалізація навчального плану і навчальних програм з усіх предметів;

· забезпечення впровадження Державного стандарту початкової, базової та повної середньої освіти;

· продовження роботи щодо впровадження профільного навчання в старшій школі з метою поліпшення якості освіти, виховання особистості, здатної до самореалізації, професійного зростання та мобільності в умовах сучасного суспільства;

· розробка системи допрофільної підготовки з урахуванням психолого-педагогічного діагностування школярів, налагодження дієвої діагностики рівня навчальних досягнень учнів основної школи;

· суворе дотримання вимог Закону України «Про охорону дитинства», обласних, міських і міських програм, які направлені на поліпшення умов виховання, навчання та оздоровлення, соціального та матеріального забезпечення та захисту дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування;

· оптимізація навчально-виховного процесу з метою досягнення кожним учнем достатнього рівня знань, умінь, навичок і розвитку здібностей;

· спрямування діяльності психологічної служби на підготовку дитини до самостійного життя, підтримку дітей вразливих категорій, посилення ролі превентивної та колекційної роботи як з учнями, так і з членами їх родин;

· підвищення професійної підготовки, виховання високої культури педагогів та обслуговуючого персоналу з метою створення позитивного психологічного клімату в колективі;

· зміцнення матеріально-технічної бази навчального закладу при залученні підприємств, організацій, громадськості, спонсорів, батьків.

Одним із найважливіших напрямків модернізації освіти в Україні є організація допрофільної підготовки та профільного навчання. У закладі робиться акцент на такі допрофільні напрямки навчання, як філологічний та суспільно-гуманітарний, вводяться курси за вибором і факультативи в 8-9 класах, які готують учнів до навчання за відповідним профілем. Є певні труднощі у виборі певного профілю навчання в старшій школі: вона складається лише з 1 класу, матеріально-технічна база навчальних кабінетів потребує покращення, батьки орієнтуються на перелік обов’язкових предметів для вступу до більшості ВНЗ – українська мова та математика. Це призводить до того, що профільні класи в школі відсутні. У минулому навчальному році 10 та 11 класи старшої школи навчалися за універсальним профілем.

Відповідно до чинного Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах (зі змінами та доповненнями) у школі створено оптимальні умови для організації індивідуального навчання учнів. Протягом 2015/2016 навчальному році у школі навчалися за індивідуальною формою за станом здоров’я 8 учнів, що на 1 менше, ніж у минулому році.

Індивідуальні навчальні програми та плани учнів, які знаходилися на навчанні за індивідуальною формою у 2015/2016 навчальному році, виконано в повному обсязі.

4. Звіт з фінансово-господарської діяльності

У закладі освіти функціонують 28 навчальних кабінетів, з них: 8 кабінетів початкової школи, 18 предметних кабінетів, 1 кабінет соціальної адаптації, 1 кабінет психолога, 1 спортивна зала.

Протягом року були вжиті цілеспрямовані заходи щодо організації фінансово-господарської діяльності школи та економії бюджетних коштів.

Школа приймала благодійну допомогу від батьків учнів у вигляді матеріальних цінностей, будівельних матеріалів, канцелярських товарів, а також батьківською радою здійснювалась оплата за виконання ремонтних робіт, заходів тощо.

Протягом 2015/2016 навчального року були проведені заходи щодо покращення матеріально-технічної бази школи, а саме:

Батьківські кошти:

№ з/п Заходи
1 Закуплено в достатній кількості миючий, чистячі та дезінфікуючі засоби для підтримки санітарного стану приміщень школи.
2 Закуплено та замінено столи та стільці в каб 2-11, 1-11, 1-15 в молодшій школі
3 Встановлено телевізор в каб 2-15
Закуплено телевізори в каб 2-9, 1-9
4 Закуплені гранбукси для систем водопосточання та опалення.
5 Закуплені будівельні матеріали для поточного ремонту
6 Закуплений пилосос
7 Закуплено канцелярські товари для організації навчально-виховного процесу та ведення документації в достатній кількості
8 Здійснювалась оплата, шкільної апаратури, заправку картриджів, ремонт принтера, переплетення книг документації)
9 Миючі, чистящі, дезсредства
10 Стремянка
11 Запчасті меблів (столешні - комплект 16 шт, сидіння - 32шт)
12 Посуд в їдальню (каструлі, тарілки, склянки,чайник)
13 Плита електрична
№ з/п Заходи Обсяг
Ремонт водомірного счетчика водомір, крани
2. Заміна шпалерів у класах, шпалери, клей, шпатлівка, грунтовка
3. Поточний ремонт блоків: · ремонт штукатурки стін та їх фарбування масляною фарбою; · фарбування стін батарей опалення з І по ІІІ поверхи: 1 та 3 блоки білила, шпатлівка, масляна фарба, грунтовка, кісті, валики, шпателі
4. Замазка тріщин цоколя та фарбування шпатлівка, цемент, церезит
5. Косметичний ремонт в каб медсестри та в кімнаті відпочинку молодшого персоналу Краска, шпатльовка, водоемульсійна краска.,шпалері, клей, тощо
Поточний ремонт навчальних кабінетів: двері, шпалери, покраска,
· кабінета географії шпатлівка, грунтовка, шпалери, клей
· кабінета 2-14 , та 1-15 шпалери, клей, ґрунтовка, краска
Встановлено металопластикові вікна у туалеті на 2 поверсі вікно
8. капітальний ремонт туалетів на 2 му поверсі,а саме заміна унітазів, батареї опаленя ,плитки,рукомийника , водопроводу та каналізаційних труб… Цемент, шпатльовки, ґрунтовки. Клей для плитки, чаши Генуя, труби пластик, комплектуючі, батарея опаленя та комплектуючі,бачки, сифони тощо
Пофарбовано східці та цоколь школи фарба, розчинник, щітки
Ремонт футбольного міні-поля гвинти, дошка, цемент
Шпатлювання фасаду на рівні 1м. фарбування шпатлівка, цемент, рідке скло, церезит
Поточний ремонт бордюрного каменю, фарбування фасадною фарбою цементний розчин
13. Ремонт та покраска вхідних дверей в спортивну залу та архів гвинти, лазур
14. Замазка вибоїн та ремонт лінолеумної підлоги коридорах І – ІІІ поверхів та їдальні клей КС 3, церезит, грунт, шпателі, б/у лінолеум
15. Миття вікон в кабінетах та класах миючі та чистячі засоби
16. Ревізія запірно-регулюючої арматури системи опалення сальникова набивка, графітова змазка, пакля, прокладки
17. Промивка системи опалення та гідравлічні випробування гідравлік, шланги, крани
18. Поточний ремонт в класі хореографії масляна фарба, розчинник, грунтовка, шпатлівка
19. Закріплення загороді на спортивному майданчику Цемент . сварка. Труби опори

Всього: 60.419грн.

За бюджетні кошти відділу освіти було проведено заходи щодо покращення матеріально-технічної бази школи.

Заходи
1 Миючі, чистящі, дезсредства
2 Стремянка
3 Запчасті меблів (столешні - комплект 16 шт, сидіння - 32шт)
4 Посуд в їдальню (каструлі, тарілки, склянки,чайник)
5 Плита електрична

Всього: 37.163 грн.

4.Вивчення якості навчально-виховного процесу.

У порівнянні з минулим навчальним роком рівень навчальних досягнень учнів школи знизився:

1. Зменшилася кількість учнів, які закінчили рік на високому рівні - 20 учнів (5,7 %), проти 22 у 2014/2015 н.р., що становило 7% усіх учнів.

2. Збільшилася кількість учнів, що мають навчальні досягнення початкового рівня – їх стало11 (3,1 %) проти 5 у 2014/2015 н.р., що становило 1,6 % усіх учнів.

3. Збільшилася кількість учнів, що мають навчальні досягнення середнього рівня – 175 учнів, що складає 49,7% проти 166 учнів - 55,7% минулого року.

Але є позитивні зміни:

1. Зросла до 146 учнів кількість дітей, які закінчили навчальний рік з оцінками достатнього рівня, що становить 41,5 % проти 139 учнів - 44,1% минулого року.

Загалом по школі якість навчальних досягнень знизилася до 47,2% проти 51,1% у 2014/2015 н.р. та проти 47,8% у 2013/2014 н.р.. Це вказує на те, що слід активізувати та задіяти резерви підвищення результатів навчальних досягнень.

За результатами року до групи резерву віднесено 50 учнів (проти 50 учнів у 2014/2015 н.р.), що мають 1-2 оцінки середнього рівня та могли би навчатися на достатньому рівні, та 40 учнів (проти 45 учнів у 2014/2015 н.р.) з 1-3 оцінками початкового рівня – 10 учнів (проти 5 учнів у 2014/2015 н.р.)

Аналізуючи результативність навчання учнів з базових предметів, слід відзначити, що високі результати з української мови (71%) та літератури (81,4%), географії (73%), історії України (72,5%). Стабільні з англійської мови (68,1%), математики (60%) та фізики (69%). У порівнянні з минулим роком значно підвищилися результати з біології (87,3%). Знизилася результативность викладання алгебри (45,7%), геометрії (47,3%), хімії (37,2%).

Аналіз результатів навчальних досягнень окремих класів виявив, що підвищилися результати у порівнянні з минулим навчального роком в учнів 4-Б, 5-А, 5-Б, 6-Б, 9-А,8-Б класів.

Спад спостерігається в учнів 4-А (на 8%), 7 (на 10,6%), 10 (на 9,2%) класів, що повинно привернути увагу учителів та класних керівників.

Найбільш високий рівень успішності показали учні 2-А (57,7%), 3-А (64%), 3-Б (62,5%), 4-Б (57,1%), 5-А (66,7%), 5-Б (60,9%), 6-Б (58,8%) класів, в цих класах більше половини учнів навчаються на високому й достатньому рівнях.

Найнижчі показники успішності мають учні 9-Б (17,6%) та 7 (15,4%) класів.

За підсумками 2015/2016 навчального року 18 учнів 2-8 класів нагороджені похвальними листами за відмінні успіхи у навчанні, 2 учнів 9-а класу отримали свідоцтва за базову загальну середню освіту з відзнакою.

5.Робота з педкадрами:

У 2015/2016 н.р. колектив школи продовжив дослідно-експериментальну роботу (на регіональному рівні) за темою «Навчання та виховання учнів через природовідповідну (ноосферну) освіту на уроках основ здоров’я». Члени творчої групи, відповідно до розробленої програми експериментальної роботи, провели відкриті уроки, на яких учителі ділилися досвідом роботи за новою методикою проведення уроків. Здійснено аналіз результатів введення уроків за такою методикою.

Учителі школи були активними учасниками методичної роботи: відвідували міські та обласні семінари, конференції, самі були їх активними учасниками. Протягом року на базі школи проведені засідання міських МО з основ здоров,я,російської мови та зарубіжної літератури, початкових класів.

Продовж року педпрацівники школи ділилися власним педагогічним досвідом через публікації в періодичних виданнях. Мають друковані роботи вчителі Сухомовська О.В., Белевцова Т.І., Воронова Є.О., Боякова І.С.. Інші вчителі знизили рівень активності із даного напрямку роботи.

Троє вчителів школи – Сладких Д.В., Ресенчук С.П., Пахоменкова В.В. - керували роботою міських методичних об’єднань учителів основ здоров,я, фізичної культури та музики відповідно.

6. Робота бібліотеки:

За 2015/2016 н.р. навчальний рік за бюджетні та позабюджетні кошти до фонду бібліотеки надійшло:

· підручники – 568 екз.

· навчально-методична література –3 екз.

· художня література – 37 екз.

· науково-методичні журнали – 100 екз.

30 примірників художньої літератури подаровано учнями школи під час проведення акції «Подаруй бібліотеці книгу!». Забезпеченість підручниками у 2015/2016 н.р. становила 98,8% Всього було видано підручників по класах у кількості 4998 екз.

Бібліотекою школи було організовано передплату 3 періодичних видань.

У бібліотеці оформлені постійно діючі виставки: «Українські митці», «Література рідного краю», «Шевченко в нашому житті», «Історичний шлях України до незалежності», «Підліток і закон», «Це цікаво», «Нові книги», «Казки нашого дитинства».

У 2015/2016 н.р. в бібліотеці були організовані такі тематичні книжкові виставки: «Спорт у нашому житті», «Ми і наші права», «Слава Шевченкові – слава Україні», «Історія Другої світової війни», «Солдат войны не выбирает», «Уроки Чорнобиля», «Шляхами мужності і слави» та ін. Постійно оформлювався Календар знаменних і пам’ятних дат.

Учні 6-7 класів приймали участь у Всеукраїнському конкурсі «Кращий читач 2016 року».

Під час проведення масових заходів бібліотекою використовувались наочні (книжкові виставки, альбоми, особливо презентації) та рекомендаційні (огляди, журнали, вікторини, ігри) форми роботи. Це вікторини: «Улюблені автори», «Улюблені герої», «Новий рік в різних країнах світу», «Улюблений Дід Мороз», новорічна зустріч «Зимові забави», зустрічі у бібліотеці: «Прощання з осінню», «Космос і ми», «Зустріч з весною», «Чудеса Харькова и Харьковской области», «Посмотрите мне вслід, я всегда буду с вами. Л.Суркова», «Т. Г. Шевченко – знайомий і незнайомий», «Чорнобиль – трагедія віку».

7. Робота соціально-психологічної служби

Протягом року проводилися дослідження щодо вивчення рівня адаптації та прояву ознак дезадаптації у першокласників, спостереження та експертна оцінки вчителів. Результати свідчать, що:

- більшість дітей мають середній рівень адаптації;

- найбільш поширеними факторами дезадаптації першокласників є порушення інтелектуальної діяльності, інфантилізм, недостатня довільність психічних функцій, неготовність до школи, невротичні симптоми;астенічний синдром .

За результатами опитування батьків:

- в більшості учнів відсутні психосоматичні симптоми дезадаптації.

За результатами проективних методик:

- більшість учнів мають оптимальну або компенсаторну працездатність під час навчально-виховного процесу;

- більшість учнів мають позитивне сприйняття процесу навчання, вчителя, себе як учня, взаємин з однокласниками.

За результатами готовності до школи:

- в “групу ризику” за рівнем адаптації потрапляють всі діти, які мають низькі показники готовності до школи (14,6 %).

Отже, в цілому рівень адаптації першокласників до навчання у школі є достатній. Учні, які мають низькі показники за всіма або більшістю досліджуваних аспектів потребують подальшого супроводу з боку вчителів, батьків та психологів.

Результати узагальнені та заслухані вчителями на «Круглому столі» з адаптації першокласників. Проведені батьківські збори, на яких батькам були надані рекомендації та роздані пам’ятки.

У результаті дослідження щодо вивчення рівня адаптації та прояву ознак дезадаптації у п’ятикласників (методика Лусканової) було виявлено у 9 учнів тривожність, пов’язану з шкільним життям, перевантаження у 11 учнів, конфліктні відносини з класним керівником у 4 учнів, 4 учня мають проблеми у спілкуванні з однокласниками.

Соціометричні дослідження показали, що 3 учня класу відторгаються іншими членами класного колективу.

Вивчення ставлення до навчальних предметів показало, що учням даного класу подобаються уроки фізичної культури та етики, учні не задоволені уроками з природознавства, математики, української мови , укр.. літератури, рос. мови., іноземної мови. Тобто можна говорити про несформованість учбової мотивації більшості учнів класу.

За результатами комплексного діагностичного дослідження високий рівень адаптації мають 4 % учнів; середній рівень адаптації мають – 83 % учнів; низький рівень характерний для 13 % учнів, 11, 7 % мають значні труднощі з адаптацією, негативні форми поведінки, різкий прояв негативних емоцій, тобто є дезадаптованими.

Учні, які мають низький показники за всіма або більшістю досліджуваних аспектів потребують подальшого супроводу з боку вчителів, батьків та психологів. Інформація доведена до педагогів, надані рекомендації вчителям, адміністрації про роботу з учнями та батьками.

Протягом навчального року здійснювалася профілактична й розвивальна робота з учнями, які мають ознаки девіантної поведінки, дітьми - внутрішніми переселенцями, дітьми із сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах. Профілактична робота була спрямована на:

- поліпшення процесів розвитку і соціалізації дітей;

- сприяння адаптації дітей до нових умов навчально – виховного процесу та допомога у налагодженні міжособистісних відносин з однокласниками, вчителями;

- формування вміння розуміти емоційний стан іншої людини, адекватно виражати і регулювати свій, нейтралізацію негативної емоціональної енергії.

Значна увага приділялася профілактично-просвітницькій роботі з дітьми та молоддю, спрямовану на профілактику наркоманії, тютюнопаління, алкоголізму, ВІЛ/СНІДу, пропаганду здорового способу життя, збереження репродуктивного здоров’я, основи безпеки життєдіяльності тощо. Для цього використовувалися різноманітні форми просвітницької роботи.

Груповими заходами були охоплені майже усі вікові категорії: молодший школяр, підліток, юнаки. Аналізуючи проведені заходи, я можу зробити висновок, що найбільш продуктивними формами роботи з учнями є активне їх залучення до нових, цікавих, оригінальних форм виховної роботи, таких як єдині виховні години, проекти, відео лекторії.

Виступи перед педагогічним колективом здійснювалися з метою надання інформації, необхідної для успішної організації навчання та виховання дітей, формування соціально - компетентної особистості учня, побудови взаємостосунків з учнями та колегами, професійного становлення.

Протягом року здійснювався контроль за умовами проживання дитини під опікою, дітей із сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах, дітей пільгового контингенту (багатодітні, малозабезпечені тощо). За наслідками відвідувань сімей складено відповідні акти обстеження умов їх проживання.

Пропозиції батьківської громадськості щодо покращення роботи школи:

1.Продовжити роботу гуртків у 2016/2017 н.р. (у тому числі для розвитку інтелектуальних здібностей учнів).

2.Приділяти особливу увагу обдарованим дітям. На засіданні батьківського комітету школи, Ради школи розглянути питання про моральне та матеріальне стимулювання таких учнів.

3.Пропагувати результативність роботи зі здібними учнями серед освітян та громадськості через різні засоби масової інформації: періодичні видання, друковані роботи, шкільний сайт.

4.Педагогам особливу увагу на уроках приділяти здоров’язберігаючим технологіям.

5.Не залишати без уваги учнів, які мають досягнення початкового рівня, надавати їм всебічну допомогу за рахунок додаткових індивідуально-групових занять.

6.Переглянути перспективний план ремонту школи на засіданні батьківського комітету та послідовно здійснювати його виконання.

7.Скласти перспективні плани благоустрою навчальних кабінетів, закріплених за класами.

Директор школи О.В. Сухомовська

Кiлькiсть переглядiв: 85

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.